خبرهای روز دنیا

سه گوشی هوشمند شیائومی 12 در این ماه، احتمالا در 28 دسامبر عرضه می شوند

بر اساس گزارشات می توان گفت که سه گوشی هوشمند جدید از سوی شرکت شیائومی و از سری شیائومی 12 در این ماه عرضه می شوند. شایعات دراین خصوص نشان می دهد که این رونمایی و عرضه در تاریخ 28 دسامبر انجام خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت شیائومی در تازه ترین اظهارات خود تایید کرده است که شیائومی اولین شرکتی خواهد بود که از اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده می کند.

انتظار می رود سه گوشی هوشمند شیائومی در این ماه عرضه شوند

آن طور که به نظر می رسد سه گوشی شیائومی 12 به طور همزمان عرضه می شوند. گوشی های این سری که در حال صحبت درباره آنها هستیم، شیائومی 12، شیائومی 12 پرو و ​​شیائومی 12 ایکس خواهند بود. البته این اسامی هنوز تایید نشده‌اند و ممکن است با توجه به این که شیائومی 11 اولترا قدرتمند ترین گوشی حال حاضر این شرکت است شاهد اسامی این چنینی باشیم.

شیائومی 12 ایکس ارزان ترین گوشی در بین این سه گوشی خواهد بود

شیائومی 12 ایکس می تواند از اسنپدراگون 870 یا چیزی شبیه به آن بهره ببرد، اما هنوز هیچ اطلاعاتی از آن منتشر نشده است. همچنین انتظار می رود که این دستگاه به طور قابل توجهی مقرون به صرفه تر ازشیائومی 12 پرو باشد.

مشخصات فنی این دستگاه ها هنوز مشخص نیست، اما قطعا جز قوی ترین گوشی های شیائومی خواهند بود. انتظار می رود دو دستگاه قوی تر از نمایشگرهای 120 هرتزی بهره ببرند. همچنین شارژ بسیار سریع در هر دو گنجانده خواهد شد. این در حالی است که که ما همچنان منتظر دوربین های قانع کننده تری از سوی شیائومی هستیم.

به احتمال زیاد هر سه گوشی از فلز و شیشه ساخته خواهند شد. همچنین انتظار می رود همه آنها دارای یک دوربین سلفی از نوع پانچ هول بر روی نمایشگر خود باشند. در پایان باید گفت که به نظر می رسد باید کمی بیشتر منتظر ماند و قطعا در آینده ای نزدیک اطلاعات بیشتر ارائه خواهد شد.

با کی سان همراه باشید.

منبع : Android Headlines

بازگشت به لیست